Wysokość budżetu na pozycjonowanie a jakość usługi

Wysokość budżetu na pozycjonowanie a jakość usługi

Nie ma się co oszukiwać, wysokość miesięcznego budżetu na pozycjonowanie ma znaczenie i to bardzo duże i to jest główny wyznacznik skuteczności usługi i prowadzonych działań. Im wyższy budżet tym lepsze strategie można przygotować. Co, więc stoi za pozycjonowaniem strony w Google?

To przede wszystkim ciągle powtarzany proces analizy słów kluczowych, optymalizacji kodu i treści. Nie mówimy tu oczywiście o klientach, którzy chcą wykonanie usługi pod kątem np. do 10 – 20 fraz, którym nie zależy na innych frazach i tym samym na znacznym wzroście widoczności w wyszukiwarkach. Oprócz czasu specjalisty SEO, spędzonego na wcześniej wymienionych analizach i optymalizacji, dochodzi czas na analizy statystyk odwiedzin i pozycji oraz raporty z działań (klienci chcą wiedzieć jakie działania były przeprowadzone i czy zainwestowane pieniądze nie są stratą). W międzyczasie ktoś inny zajmuje się tworzeniem stron o tematyce zbliżonej do działalności klienta.

Pozycjonowanie to nie tylko czas poświęcony na wykonanie usługi. To także inwestycje agencji SEO z budżetu na domeny, serwery, certyfikaty SSL, copywriting i content marketing (zlecany zewnętrznie specjalistom z danej dziedziny lub ponownie – czas kolejnej zatrudnionej osoby na stanowisku copywritera). To także wydatki na narzędzia do analizy stron. Branżowe artykuły sponsorowane też nie są tanie, a napisanie tekstu specjalistycznego na ponad kilka tysięcy słów też kosztuje. Możesz zrobić samodzielnie rozeznanie co i ile kosztuje…

Reasumując wysokość budżetu to ilość zaangażowanych w pozycjonowanie osób oraz ilość i jakość domen, stron internetowych, treści.

Jeśli masz niski budżet to się nie dziw, że czekasz na efekty pozycjonowania. W Hack Limited nie ma takich problemów, ponieważ nie podejmujemy się projektów z niskim budżetem.

Pieniądze generują pieniądze, nic dodać nic ująć. Wysokość budżetu skraca czas pozycjonowania strony w Google.

  • Czy ten artykuł okazał się pomocny?
  • TAK   NIE

Dodaj komentarz