Citation Flow

Citation Flow

Jeśli piszemy jakiś artykuł lub wzmiankę o naszej firmie i nie podamy tam linka zwiększamy ten wskaźnik. Dzięki temu wzrasta niby branding i rozpoznawanie marki ale też nie wklejając linka do strony dajemy znać Google że nie pozycjonujemy strony.
W każdym razie w jakimś tam stopniu. Takie artykuły napewno pomagają w pozycjonowaniu. W jednym brak linka, w innym link z adresem strony, w jeszcze innym, jakimś lepszym link z anchorem. W obecnych czasach ludzie boją się używać anchora, boją się kary Google w postaci filtra. Jednak jeśli nie wykorzystuje się możliwości anchora można czekać wieczność na skok w wynikach. Niestety sama optymalizacja kodu i treści nie wystarczy zwłaszcza pod kątem konkurencyjnych fraz. Z kolei mało konkurencyjnych się nie powinno robić bo nikt tego nie szuka. Po co komu wtedy taka reklama?

Reasumując artykuły z nazwą firmy, strony, opisy usług itp. pomagają. Nie każdy wkleja linka w opinii firmy. Zawsze możemy to wykorzystać w SEO PR i wypozycjonować pozytywną opinię pod kątem frazy – nazwy firmy.

  • Czy ten artykuł okazał się pomocny?
  • TAK   NIE

Dodaj komentarz